onsdag 21 april 2010

3.de dagen

Nu har jag börjat frysa som man ska göra. burrr!!

Idag var jag supertrött så jag och min lilla älskling låg och drog oss riktigt länge! Sen upp, gjorde min shake! Jag dricker kakao & kakao med mintsmak. De andra har jag tappat smak för! jag tar alltid 3dl vatten och 7-8 isbitar i och skakar. det blir som kall oboy! Supergott :) den tröttnar jag aldrig på!

vad dricker ni för någon smak? kall eller varm?

sen har jag varit och jobbat tre timmar bara. men det är ändå något! var ändå ganska tuffa tre timmar. Blev mycket tvättning och luftkonditioneringen är usel så man var helt svettig.

Blev ingen träning idag, inte heller promenad för det snöar/regnar ute. Ska till gymmet imorn efter jag jobbat tänkte jag!

nu har jag bestämt mig, jag ska ha min 20 års fest och bjuda på mat, sen får vi se om jag äter kombinerad kur då eller om jag kör ren kur. Och jag ska berätta för ALLA som ska komma då om att jag kör detta ifall om dom undrar varför jag inte äter eller dricker, det kommer komma dumma åsikter men jag ska vara stark! jag SKA klara av detta och jag gör det för MIN skull! :)

Hoppas alla har en kanonfin dag!

3 kommentarer:

  1. Helt rätt, skit i vad alla andra säger! Du gör detta för din skull och och därför finns absolut ingen anledning att låta någon köra över dig! :)

    Hehe det är hopplöst med den ständiga frossan... ;) Bara att sätta på några extra tröjor :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag dricker endast kakao & tröttnar faktiskt inte. Jag tar 3 dl vatten, 2 isbitar & sedan använder jag stavmixer. Tycker det blir klumpigt om jag skakar med shaker & med mixern så blir milkshaken mer luftig & god :)

    Jag har också frusit idag - se min blogg :)

    SvaraRadera
  3. Jenny: ja precis! Jag ska börja tänka om och tänka mer på mig själv. Jag som person är för snäll och brukar inte säga ifrån (om det inte är något jag verkligen inte håller med om såklart)
    Ja gud det är jobbigt! en filt eller ett tjockt täcke är det bästa som finns nu :)
    Kram

    Ina: Ja men detsamma med mig, kakao är den bästa :)Jag har inte handlat någon stavmixer än men funderar på att önska mig en när jag fyller :) Jag brukar kunna få det utan klumpar när jag skakar eftersom jag använder ganska mycket is,ungefär 7 bitar!

    Ja, nu ska jag in och läsa allt! Detta frysandet. usch usch :) kram!

    SvaraRadera