onsdag 21 april 2010

en bild säger mer än tusen ord


1:a bilden är tagen 6 mars . Dagen efter jag började med ren kur.
(jag vet jag är jättefet :( )



Den andra bilden är tagen 5 april. Då hade jag ungefär gått ner 7-8 kilon. Tror dock spegelljuset lurar en lite och sen kanske man råkade dra in magen lite. men jag hade ändå gått ner 9 cm i midjan så :)

Har varit hos grannen, (en av dem är i min ålder och hennes syster var på besök nu, hon är 24 år och har nyss fått sitt andra barn, lilla stina!)

Så jag höll i Lilla stina jätte länge. Så mysigt med bebisar! Varför jag dels vill gå ner i vikt är just på grund att jag inom en snar framtid vill ha barn. Jag längtar efter en liten bebis till mig och Jonas! Jag vill ha en fin och bra graviditet och ens kunna bli med barn. en bra motivations tanke också :)
Ha det gott alla!


2 kommentarer:

  1. WOW vilken skillnad!! Helt otroligt!! :D Visst är det kul med bilder då man verkligen får se skillnaden? :)

    SvaraRadera
  2. Tack :D va roligt att få sådana kommentarer! Gud man blir ännu mer peppad då :)

    Ja verkligen! Och nu går det mycket bättre med träningen och allt så detta ska nog gå skitbra! :D

    SvaraRadera