fredag 23 april 2010

5.e dagen

nu är det början på min femte dag! vi försov oss ganska rejält så någon träning för min del idag blir det inte. Kanske räcker med att springa runt med tanterna och hjälpa dem upp och ner och vissa som slänger sig på gilvet har man fått fångat upp. stackars rygg! haha..

Börjar vid halv fyra, så nu innan dess har jag fixat så den 28 maj ska jag ha försenad födelsedagsfest, jag beslutade mig för att ha det iallafall. Det ska bli SEXPARTY! kommer bli hur kul som helst! Ska bjuda på något gott också, och lite alkohol bjuder jag på med, själv tänkte jag prata med Sanna, min konsulent om hur jag ska göra då, om jag får göra ett undantag endast den dagen och ta en liten bit mat som jag ska laga. Sen tänkte jag köpa den lätt drycken som dom säljer med hallonsmak! Kan ju ha is i så ser det ut som en drink ;) Kanske kan man unna sig ett glas vin också om jag äter lite? bara för man fyller 20? Ja, vi får fundera.

Jonas sitter och äter framför mig nu, så jag tog datorn framför så jag inte ser hans tallrik :) smart! Ska någon dag testa min gamla balklänning och se om jag kommer i den, den var tajt innan jag började med detta så får se om den är lite mindre nu?

ha en bra dag alla :)

4 kommentarer:

  1. Du måste uppdatera oftare ;) ;)

    SvaraRadera
  2. åh ja vet förlåt! håller på och flyttar nu mitt i allt så jag har inget internet! uppdaterar så fort jag kan "låna" någon annans där jag bor :)

    SvaraRadera
  3. uppdatera!!!

    SvaraRadera